Najczęściej zadawane pytania

Jak przebiega proces rezerwacji?

Rezerwacji dokonać mogą Państwo bezpośrednio pod numerem telefonu +48 534 846 424. Serdecznie zapraszamy do kontaktu, im wcześniej dokonana rezerwacja tym większa pewność dostępności wybranego apartamentu podczas Państwa wizyty w Poznaniu.

Czy w wyposażeniu jest pościel, ręczniki?

Nasze apartamenty są przygotowane dla Państwa w standardzie hotelowym, łóżko czeka zaścielone w nową pościel. Na każdego Gościa oczekiwać będzie specjalnie dla niego przygotowany, czysty ręcznik

Gdzie mogę zaparkować bezpiecznie samochód?

Nieopodal naszej lokalizacji znajduje się parking, gdzie mogą Państwo zostawić swój pojazd bez obaw, że zostanie odholowany czy wlepiony mandat.

Czy cena wynajmu podana jest za osobę czy apartament?

Cena podana na podstronie cennik obowiązuje za apartament.

Czy w apartamentach można nocować ze zwierzętami?

Nie sprzeciwiamy się Państwa wizytom wraz ze swoimi pupilami. Jednakże przed każdorazową taką wizytą prosimy poinformować nas o chęci zabrania ze sobą swojego zwierzaka.

Czy można płacić kartą lub w euro?

Płatność za wynajem przyjmowana jest wyłącznie gotówką w polskiej walucie.

Na ile najdłużej można wynająć apartament?

Nie posiadamy restrykcji odnośnie długości wynajęcia apartamentu, najkrótszy czas to jedna doba, a długość wynajmu zależy tylko od Państwa.

Czy można zmienić termin rezerwacji?

Odwołanie rezerwacji czy jej zmiana nie powoduje za sobą żadnych kosztów dla Państwa, rozumiemy, że mogą wydarzyć się zdarzenia losowe, które wpływają na termin przyjazd. Jednakże prosimy o poinformowanie nas o rezygnacji z rezerwacji najpóźniej na dwa dni przed planowanym przyjazdem, a o chęci zmiany terminu najpóźniej na jeden dzień wcześniej.

Nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytanie? Zapraszamy do kontaktu!

Apartamenty Silver Point

Pamiątkowa 2
61-001 Poznań

534-846-424

Google+ Mapa dojazdu Zarezerwuj apartament
Stronę odwiedziło 411369 gości.
Silver Point Poznańnoclegi Poznańnoclegi Silver PointPoznań nocleginoclegi